editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Upp Blev Ner

Kategori: Allmänt

Är det bara jag eller någon mer som har sjungit fel till denna reklam..
Jag menar den är inte särskilt ny.
Och bara här om dagen insåg jag att jag Sjungit fel till den!
Den sätter sig ju verkligen på hjärnan.. Och jag har lixom inte fattat poängen med den eftersom att jag HELA tiden trott att de sjunger Upp Blev Ner.. Jag blev helt chockad när jag fick höra att det faktiskt sjunger Upplev Mer! Vilket faller sig ganska logiskt och naturligt!! Haha!
Fan vad dum i huvet jag är:O

Kom precis hem från att ha varit taxi! Hämtat Micke och Tony i Fellingsbro och skjutsat dem till Örebro!
Härligt!
Lite Snabba Cash!

Nu har jag fått LRs Julkatalog med heeelt sjukt bra grejer! Är så lycklig!!
Så nu blir det hålla massa partyn!! :D
Säg bara till om du vill se produkterna!! De är Sjuuukt bra!!

Nu ska jag käka lite.
Sen blir det fara iväg och Hämta Shanna. Sedan bär det av mot jobbet i några timmar!
Sedan blir det träffa Peter en snabbis! !

Jag är verkligen så sjukt lycklig!!
puss puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: