editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Tisdag

Kategori: Allmänt

Vissa kramar betyder mer än andra!
Och igår fick jag en sådan. med några vackra ord!
Av någon som betyder väldigt mkt för mig!

Jag är sjukt dålig på Rutiner!!
Trodde jag iaf skulle kunna hålla mig till att ALLTID vattna blommorna Varje Måndag! Men tro mig! Jag Lyckas inte ens med en sådan enkel sak:O Helt sjukt!
Men nu ska jag försöka ge dem lite näring.. Om jag orkar:P

Nyss hemkommen från jobbet.
Och har hämtat alla sminkprodukter inför LR-Visningen som jag ska ha imorgon!
Imorrn har jag tatt ledigt. Men jag måste upp tidigt för att åka hem till Mormor och Morfar för att byta däck på bilen och lite såntdär skojjigt.. Och sen lite SminkParty på kvällen! :D


Orkar inte skriva nått just nu..
Har haft en sjukt kul dag på jobbet!
Med sjuuukt mkt folk och mkt att göra!
Så nu ska jag koka mig lite Te och Gosa ned mig i Sängen! ^^
Puss puss

Kommentarer

  • Moa säger:

    Hej!

    Jag vet inte riktigt om du kommer ihåg mig, men jag heter moa och är viktors såkallade ex. Jag kikar in och läser dig blogg då och då. Jag tycker du skriver så himla bra och på något vis känner jag igen mig själv i det du skriver ibland. Men dit jag ville komma, fortsätt vara den du är! Du är GRYM!! Kram- Moa Svensson.

    2010-10-27 | 12:09:15
    Bloggadress: http://moalinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här: