editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Svamplock

Kategori: Allmänt

imorrn blir det hem till Shanna och göra Äggmackor och brygga kaffe för att ta med ut Till skogen.. För Shanna, Jag och Sandra ska ut och plocka svamp! Antar att jag kommer ägna den mesta tiden åt att fotografera ! För att plocka svampt är inte riktigt min grej:P

nu äter jag kinapuffar framför TV:n !!
Det har varit den bästa dagen på jobbet på LÄÄNGE!!
Så roligt att lära sig nya saker..
Och idag var det Filmuthyrning utbildning!!
Ska bli så OTROLIGT roligt att få ha hand om det!!
KOM OCH HYYR FILM!! :D

Kommentarer

  • Mica säger:

    Hahaha:P Jag har inte länkat orden. Det är Bloggerfy som har gjort...skitstörande. De försöker tjäna pengar på min blogg av någon jävla anledning:P

    2010-10-07 | 23:43:20
    Bloggadress: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här: