editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

småstad

Kategori: Allmänt


Vaknade upp i ett svinkallt rum.
Mitt gamla rum.
ett rum i ett utav de många radhusen.
Hus som ser lika dana ut invändigt men färgen skiftar lite till ytan.
Jag vaknade upp i låg&mellan-Stadie-Samhället.
Här växta jag upp.
Fasader har bytt färg, vägar byggts om, fabriker lagts ned, och flyktinganläggning bildats.
Jag växte upp i detta sammhälle.
Nu sitter jag här i mitt gamla vardagsrum med en kopp te som smakar aldeless för mkt mossa.
Medan Resten av Byn Befinner sig i denna enda spelbutik för att köpa biljetter.
Köpa biljetter till LARS KRISTERS som kommer och spelar här i april.
Och alla står i kö!
För att inte missa detta århundrades händelse!
Och om jag känner mig själv rätt så kommer även jag att gå på evenemanget i slutändan!
En mysig liten stad där alla känner alla.
Det är skönt att hälsa på någon gång ibland:)

Jag Efterlyser 2 tjejer som var in på PARTAJ här i veckan och pratade med min goda vän Peter om LR! SKulle vara trevligt att veta vilka ni är:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: