editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Pumpa

Kategori: Allmänt

Såhär är det..
Jag vill verkligen gå på ett RIKTIGT Halloween-party i år!
Där lixom ALLA är utklädda!
och inte sådär att killar tar på sig typ en Cowboy hatt och kallar det utklädsel. Eller där tjejerna tar på sig ett par vingar eller Horn och spelar lika söta och sexiga som vanligt..
Nej, nej..
Jag vill gå på en maskerad där man inte ens känner igen sin bästa vän för att hon är utklädd till en rumpnisse eller till en soptunna!! :D
Jag funderar på att vara typ bröderna Fluff:)
Som när jag gicki 3:an och skulle på klassfest-maskerad..
Där alla andra "normala" barn gick hem till sinna mammor och sa att -Jag vill vara Häxa på halloweenpartyt!
Men jag var ju inte som alla andra..
NEj nej!
Jag gick hem och sa till min mamma!
-Jag vill vara utklädd till PUMPA!
Oh, No!
Fattar inte att min mamma lät sig genomföra den TOTALT urusla geniala idéen en 10åring fått på hjärnan.. En mamma borde veta bättre!!
Men vad gör man inte för att ens älskade barn ska få sin vilja igenom...
Sagt och gjort..
Jag satte på mig Pumpadräk, hade gröna strumbyxor och målades Orange i Ansiktet..
Jag vann Inte ens utklädningstävlingen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: