editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

polis polis potatismos . . .

Kategori: Allmänt

Godmorgon godmorgon.
Vaknade nyss upp från en fantastisk dröm!
Mer än så kan jag tyvärr inte avslöja!

Jag vet inte hur det är med er.
Men jag gillar verkligen Poliser!
Eller asså. Jag har ingenting emot dem.
Och män i uniform är inget jag tackar nej till:P
Men därimot så Får jag Panik när jag ser en polisBil!
Vet inte vad det är med mig. Men möter jag bilen när jag är ute och åker så saktar jag automatiskt ner, Kollar så att jag har bälte och kör rakt och försiktigt på vägen..
Är jag ute och Cyklar så får jag typ dåligt samvete över att jag inte har Cykelhjälm på mig. Och är jag ute och går så dyker det eviga dilemmat upp -"Vilken sida av vägen ska man gå på?"..
Jag får hela tiden en känsla av att "Dom är ute efter mig" ..
Fan man kanske ska måla om sin lilla Röda Faran till Blå och vit!
Då skulle folk visa respekt! ^^
Nu ska jag StorStäda här hemma!
Sedan Blir det Marieberg med Shanna Och småPrinsarna!
Sedan Jobbar jag några timmar. Och sedan får vi se vad som händer:P

<3

Kommentarer

  • Mica säger:

    Hahah:P jag är också sån med poliser! Gick förbi ett gäng poliser med en icakasse idag...blev helt nervös över att jag skulle råkat få med mig någon annans saker eller snattat utan att veta om det typ:P Skitlöjligt!

    2010-10-05 | 21:08:22
    Bloggadress: http://babybaker.blogg.se/
  • Anonym säger:

    dra åt helvete va tjock.gammal å ful ja e på bilden.TA BOOOORT

    2010-10-10 | 16:02:26

Kommentera inlägget här: