editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

påfrestande för oss alla!

Kategori: Allmänt


Jag håller mig i skinnet! Rädd för att röra vid en våldtäcktsman!
Ska det vara såhär?
Alla män känns som medbrotslingar.
Varje man är en möjlig gärningsman!
Jag vill inte röra vid mina manliga kunder.
Vill inte snudda deras händer när jag lämnar över växelpengar i kassan.
Rädd för att det i morgondagens tidning ska visa sig att en man är gripen.
Och jag har rört vid denna man.

Jag pratade med en vän här om dagen..
Som är man.
Han känner sig ständigt misstänkt.
Om han är ute och går när det är mörkt och möter en tjej så byter tjejen sida av gatan, Går snabbare och vänder sig ständigt om och ser sig över axeln.
Min vän är ingen våldtäcktsman.
Och ärligt talat.
Visst är det jobbigt för oss kvinnor/tjejer att ständigt vara offer!
Men det är fan minst lika jobbigt för Männen/killarna att ständigt bli misstänkta..
Uch! Alltihopp är bara så hemskt!



Har nyss haft mitt första Make-Up-Party! gick väl som man förväntar sig första gången.. Kunde ju gått bättre.. Men men! Trevligt var det iaf:)
Nu har fanny nyss cyklat härifrån! Jag Sitter och kollar på efterlyst! Spännande! Handlar om Lasermannen!
Kom även på att jag har ätit 1 gång idag! klockan 12.. Det är ju lixom bra att komma på det kl 9 på kvällen!! Vad är det för fel på mig? :O
Men jag menar!
Jag har ju haft annat att tänka på idag än mat!! :O


Herrå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: