editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

OroFramkallande

Kategori: Allmänt

Är det inte mystiskt.
Imorse var det en Brand ca 20meter ifrån min trappuppgång.
Och några timmar senare börjar min brandvarnare pipa och varna för dåligt batteri"!
Är inte det mystiskt?
Jag blir helt nojjig.
Ändå glömde jag bort att köpa nya batterier! Uch!

Idag satt jag i kassan och kunden räcker över sitt bankkort till mig. Och när jag tar det så blir det Världens Stöt! Båda säger EXAKT samtidigt "Stöder Du på mig?" . HAHA.. Både mannen och jag börjar asgarva. och skämtar om att det måste vara Jordens Sämsta Klyscha.. Kön bara växer och vi Fortsätter att skratta! ^^ Ibland har jag riktigt kul på jobbet..

Som när jag är i kundtjänst och My ringer från kassan och säger att hon har en Jäst som måste in i Kylen! Vadå Gäst fråga jag.. Jag trodde det var nån på besök som skulle in i våran Kul på Lagret.. Men det visade sig vara en Jäst- (sån man har när man bakar) HAHA. Roligt det där!

Kommentarer

  • stina säger:

    vilkem fin bild.. har du tatt?

    kanon ju..

    Blir det lugnt i helgen eller får du Jäster?? ; )

    2010-10-29 | 08:13:05

Kommentera inlägget här: