editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Olle & Lars ?

Kategori: Allmänt

Jag säger er bara en sak!
Jag och Jay är skapta för varandra!!
Så är det bara!!
Han vet inte om det än!
Men det är liksom ingen tvekan!

Och föresten hörrni så kom ju min favorit Olle vidare också!!
Och är han inte SPÖKLIKT lik Lars som var med i Förra årets (eller om det var förrförra årets) idolsäsong?

Lars


Olle


Det är ju SERIÖST spöklikt!!
Det är ju nästan så man börjar tro att det är SAMMA person:O
Föresten så är det bedrövligt att den där FLINAPAN madelene gick vidare :O Det känns bedrövligt" !! Uch och Fy!
nåväl.. nu ska jag göra mig iordning.. För nu blir dte utgång med Shanna!! :D:D

Kommentarer

  • linnea säger:

    det är ju lars på bilden under också :)

    2010-10-01 | 21:32:56
  • JK säger:

    1. Båda bilderna du lagt uppe är på Lars, konstigt att dom är lika.



    2. Jag tror du är lite avis på att Madelen är grymt vacker och kan sjunga..

    2010-10-02 | 12:21:12

Kommentera inlägget här: