editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

LR Health & Beauty

Kategori: Allmänt

LR Health & Beauty

Hejsan min kära vän!

Jag är nybliven Konsult för ett företag som heter LR Health en Beauty System AB  Och är därför på god väg till att få en av mina drömmar besannade, att få jobba med Bl.a Make Up.  Jag har länge velat bli Make Up Artist men har inte hittat ett företag som jag känner att jag kan tro på helt till fullo. Tills Nu!

 

Jag vill arbeta med produkter som jag känner någonting för, som jag själv står för och Som har överkomliga priser.

Jag har nu hittat detta företag som är bättre än vad jag kunnat drömma om och som jag tror kan falla många i smaken eftersom att det finns ett sådant brett utbud och sortiment.  Och dessutom så är priserna förvånansvärt mycket bättre än vad jag vågat hoppats på!

 

Vi har allt ifrån parfymer, make up, och hälsovård för kropp och själ till skönhetsprodukter för din katt eller hund.  Det finns Produkter för alla åldrar och kön.

Vad jag nu ber av dig är om lite Hjälp.

För att jag ska komma igång på ”riktigt” så undrar jag om du vill Träffa mig och veta lite mer om detta fantastiska företag som håller på att växer sig att bli riktigt stort i Sverige!

Vi Träffas över en fika, När och var bestämmer du! Och senare kanske du liksom jag vill Bli konsult eller helt enkelt bara vara värdinna för ett Make up – party, eller varför inte bara testa några av våra produkter!

 

Jag Har mycket mer att berätta, Och jag är beredd att dela med mig Om du vill Veta mer!

Kontakta mig på min Mail : [email protected] eller ring eller smsa till 0730267399.

BAMSEKRAM från Editjohanna Larsson*! <3

Kommentarer

  • josefin säger:

    hur kommer det sig att du valde lr på grund av sminket??? jag jobbar åxå på lr men jag tycker sminket suger. är jättebesviken på sminket... (jag är åxå makeup-artist) för min del är d aloevera produkterna som fick mig att gå med. och parfymerna är riktigt bra åxå.

    2011-01-08 | 22:44:51
  • edit säger:

    jag tycker allt smink är superbra förutom foundationen! :/ tycker det är superbra för övrigt och priserna är bra:) har inte testat så mkt aloevera grejer än .. men jag håller med dig. parfymerna är bra :)

    2011-01-08 | 23:12:08
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: