editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Lite mer av mig!

Kategori: Allmänt

Lite mer av mig

5 saker du inte viste om mig: Jag valde fordon som 2:a handsval till gymnasiet, Jag läser ofta tidningen bakochfram, Jag sover med nalle, Jag ser ofta världen i "bilder" och jag Vet att spöken finns.

5 snabba:

-          Komedi eller science fiction?

-          Paradise Hotell eller Rome Service?

-          Sommar eller Vinter?

-          Grovhångel eller Mjuka kyssar?

-          Hemmakväll eller Utekväll?

Favoritdjur: Flamingo

Favoritfärg: Grön

Maträtt: Kroppkakor

Fobier: Fötter och småkryp

Beroende av: Popcorn, Lipsyl och Kramar

Tvångsbeteende: Torkar toalettsitsen innan jag sätter mig, spolar i vattenkranen när jag är på toa Och Räknar timmar innan jag ska sova.

Politisk åsikt: Jag upplever inte att Ojämnlikheten mellan män och kvinnor är ett stort problem. Och jag Röstade på SD i Valet.

Drömyrke: Musikalartist eller Flygvärdinna

Brinner för: Att stå på Scnen och att sjunga!

Ogillar: När folk snyter sig offentligt. Speciellt vid matbordet!

Mannen i mitt liv: Elvis Presley

Favoritblomma: Näckros

Det första jag ser hos en kille: Händerna

Jag har = * har aldrig=X:

Rökt[*]

Fått en prick i registret[X]

Varit med på en rättegång [X]

Knarkat[X]

Druckit mig redlöst full [*]

Haft sex med mer är 3 personer [*]

Varit i över 10 olika länder [*]

Blivit av med körkortet[X]

Varit otrogen [X]

Blivit bedragen av den jag älskar[*]

Bott i 3 olika städer[*]

Vunnit en musiktävling[*]

Saker jag vill göra de närmsta 3 åren: Ta MC- och Lastbilskörkort och åka som Voluntär till Afrika.

Motto: In a world where you can be anything, be yourself!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: