editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Kattvakt och finnig!!

Kategori: Allmänt


Sitter i köket och vaktar katterna så de inte attackerar maten som mamma håller på att tillverkar!!
Jag är Ett finnigt MONSTER!!
Uch!!
har fått en Dubbelinnombordare på näsan!! KILL ME!!

Inatt höll en råtta mig vaken!
Jag gillar inte att bo på landet..
Eller landet och landet!
Men det känns lite bondigt med råttor i väggarna!!
Hemma hos mig har jag bara dammråttor!
Bättre det!

Snart ska jag hoppa in i duschen!
Gött..
Sen börja göra mig iordning..
Sen ska jag och Mathilda sätta upp balonger i hela samhället:P TYP!
Det ser vi verkligen fram emot! NOT...

Men vi taggar inför kvällen!
Ska försöka övertala mamma att få en bira tilla Maten! ÄR det fest så är det! Då ska man börja i tid också! :D
TAGGA RÅÅÅ!!


Ne nu börjar min kissekatt att snarka här bredvid mig.. Så jag ska försöka väcka honom^^ hihi..
sen ska jag fixa iordning mig som sagt..
Nu har jag tråkigt och måste sluta skriva innan jag tröttar ut er med!
Vilket jag antar att jag redan gjort^^
Kul för er-..

Herrå! ^^

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Fasen vad kul! Jag är aspå att få veta mer om det! så tycker verkligen vi får ta nåndag så du får berätta mer för mig :D vore awesome! puss gumman <3

    2010-10-16 | 14:28:23
    Bloggadress: http://yemkelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: