editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

JAAAAAY

Kategori: Allmänt

Jay är min IDOL! ^^ hihi^^
Och jag hittade detta klipp på aftonbladet.se!
Där de ifrågasätter "hur gamal, och känd man får vara för att söka till Idol" . .
För de har tydligen fått reda på att Jay's band varit förband till massa större band!
Men hallå!
De flesta som söker till idol har ju faktiskt ett musikaliskt förflutet!
Det är inte många som kommer dit som aldrig tidigare stått och framfört en låt inför en publik..
Det är inte många som kommer dit och bara sjungit i Duschen tidigare och fått för sig att "de sjunger nog bra"!
Jag älskar JAY!
Han är ödmjuk och kan utvecklas både som artist och som person!
De andra Idolerna får passa sig! (:


Som vanligt ringer någon och väcker mig!
Börjar bli en vana nu!
Sov som en stock:O
Men det var ju Shanna som ringde.. så då får det väl vara Okej! ^^
Nu blir det nog försöka få med mig henne, Alvin och Love till Marieberg en sväng innan det är dags att jobba!
Ikv blir det jobb, Idol och förhoppningsvis Vinmys med Shanna och Jerry!

puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: