editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

igenkänning

Kategori: Allmänt


Det är så Otroligt roligt när folk känner igen en..
Att man lixom har gjort som ett avtryck i en annan människas liv!
Idag när jag sitter i kassan så kommer det en Kund till mig. En ca 40 årig man, Tyckte jag kände igen honom.,
Och han säger : "Ursäkta, men har du gått på Fröviskolan?" Juste, En lärare från min högstadieskola! :) "Visst är det du som är så Himla bra på att sjunga?" .. ÅHH!! Jag blev så glad.. Men vad ska man svara på det lixom.. Bara "JAAA!! DET VAR JAG" Och sen kommer han på när han gått en bit att . nej fan, det var ju inte hon som var så bra..

Men jag svarade något i stil med "Vet inte vad jag ska svara på den frågan, men det är nog mig du menar, jag sjöng ganska mycket då" ..

Sen svävade jag på moln resten av dagaen! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: