editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Hur uppfattas jag?

Kategori: Allmänt

jag bara undrar!?
Vad ger denna blogg för bild av mig?

Eller det är ju inte direkt bloggens fel..
Det är ju mitt eget fel isf..

Vad ger sakerna jag skriver i min blogg för bild av mig?

Jag förstår inte varför folk tror att jag är en egoistisk, avundsjuk, bitch?
Tycker alla mina läsare det om mig?

Varför är det då så många som läser?
Har jag så många läsare som jag har för att folk gillar att förarga sig på mig?

Jag förstår verkligen inte:/
Jag uppskattar eran uppriktighet. Men ni får gärna stå för vad ni säger istället för att vara anonyma!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hejsan! Jag tycker inte alls att du verkar vara som du skrev ovan, du verkar vara en jättehärlig, positiv och go tjej! fortsätt skriva så bra som du gör!

    2010-10-02 | 15:28:23
  • edit säger:

    tack snälla snälla du!! Det uppskattas enormt att få höra något sådant!

    2010-10-02 | 20:43:12
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: