editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Gula Blend

Kategori: Allmänt


Sitter och surplar i mig min fjärde kopp med te för ikv!
Försöker få ned skratthormonerna så att man kan få sova lite..
För ja ni, det blir mkt Skratt när man är med Shanna!

Det luktar lite smått av tobak här inne.
Gula blend.
Teet smakar varmt och sött.
Och jag har på mig mysiga käder.
har tänt några ljus och datorn spelar dov musik.

Jag skjutsade nyss hem Shanna efter en riktigt trevlig kväll ..
Var seriöst rädd tillochmed när jag stannade vid rödljusen för att våldtäcktsmannen kanske skulle hoppa in i bilen när jag stod stilla! :S (Så nu killar är det BÄST för er att ni dansar som F*N på krogarna när de spelar Maskinens-Alla som inte dansar är Våldtäcktsmän).. Passa er! Vi ser er!

iaf..
Jag och Shanna insåg hur panka vi var när vi skulle köpa mat på Donkan!
Jag skulle köpa en Cheeseburgare för 10 spänn. Och köpet MEDGAVS  INTE!!
Skjut mig!
4 dagar kvar till löning!! BLÄÄÄ!! :O

det enda jag äger i matväg här hemma är ett halvfullt 6pack med ägg som gick ut ur datum för en vecka sen!
Det blir minsann att leva på Vatten och Bröd.. Men nått bröd äger jag ju inte. så det får bli bara vatten!
Gött!!

Nu ska jag försöka sova några timmar..
Försöka låta bli att INTE vända på dygnet!
Men det är inte så jädra lätt när man jobbar kvällar!

Nåväl..
sweet dreams<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: