editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Folkskygg

Kategori: Allmänt

Jag valde nyss bort en Verklig bokningsmänniska mot en maskinell! :O

Jag skulle boka avrättning för bilen..
Det vill säga besiknting..
För snart får jag ju fan körförbud på den!

Och då fick man välja mellan att prata med en telefonist eller en automatisk-Röstbokning..
gissa vad jag väljer!! :O
Den där jävla datarösten!! :O
Hur kan man vara så jävla dum!!
Det var ungefär lika svårt som att boka TÅG!!
Helt omöjligt!!
Man fick säga om regnummeret typ tvåtusentrehundrasjuttiomiljoner gånger innan han fattade!!
HAHA!!
Jag tror jag är liute folkskygg!!

nu ska jag ta itu med disken tänkte jag..
Uch vad tråkigt!
Men det är verkligen ett BEHOV!
sen får det nog bli en promenad innan jobbet och sådär!

Hungrig är jag också!
Men jag är ju fattigare än en kyrkråtta.. Ja, Tillockmed fattigare än mina Dammråttor..
Så det får nog bli gå och panta burkar också för att få ihop till mat!!
Härligt!!
Livet leker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: