editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Fanny&Edit Mys

Kategori: Allmänt


Jag sitter här och Höstmyser med en kopp te och en knäckemacka och ser förtjust på när mina tapeter ramlar ned!

Tänk att man ska behöva få besök för att man ska få tummen ur röven och börja städa här hemma..
Jag har diskat, bäddat sängen, plockad upp all skit från golven och så.. Mer hinner jag inte. För snart kommer min Älskade Fanny!! :D <3

Jag har sovit upp och ned i min säng i 3 nätter nu..
För min säng måste stå i något slags magnetfält! För jag har sovit så sjuuukt dåligt sen jag flyttade hit!
Nu sover jag superbra! :)
Bortsett då ifrån igår när jag drömde Världens hemskaste mardröm:S Men det var ju bara för att jag hamnade för långt ifrån mina 2 drömfångare!

Nåväl.. Nu ska jag sätta på mig lite kläder..
Sen blir det Fanny&Edit mys innan jag ska iväg och jobba! :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: