editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dinosariedans!

Kategori: Allmänt

ååhhh!! Jag är sååå TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!
Vart en aning anorlunda utgång igår vill jag lova!! Hängde inte riktigt på "de vanliga uteställerna" .. Eller jo.. men inte i min ålder dock..
Men det var ju riktigt trevligt att festa med dinosarier!! Verkligen superkul :O
HAHA XD

Nåväl.. Fick ju skjuts hem från Jörgen..
Så min Cykel står kvar uppe på stan nånstanns.
Så antar att jag ska knalla upp och leta reda på den och sedan cykla hem..

Sen blir det jobba till stängning..
Känns inge lockanda alls på en Lördag som denna!!
Men men..


har nog aldrig tidigare i mitt liv vaknat med en sådan förfärlig morronFrilla som denna! :O

tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

  • Shanna säger:

    Haha ha.nästa gång så blir de en rejäl utgång me lång fix hemma hos dig tuperat hår,lör fransar å jävla massa rock n roll å sen hoppa i dans mackorna å tvista järnet:)puss my love.

    2010-10-03 | 00:39:48

Kommentera inlägget här: