editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Bussbrand

Kategori: Allmänt

http://na.se/nyheter/orebro/1.994482-buss-brann-i-orebro

Ungefär kvart över 7 imorse vaknar jag av att det är ett jävla pådrag!
Brandbilar.ambulanser. Poliser.
Min första tanke var att det brann i mitt hus och jag började febrilt planera vad jag skulle ta med mig för Viktigaste saker om jag var tvungen att fly lägenheten!
Jag beslutade mig för att ta jag skulle ta med min kamera, mina 2 datorer, mobilen och min nalle! Är inte det konstikgt! :O Har jag ingenting i min lägenhet som betyder mer för mig än några jävla tekniska prylar! Jag blev arg på mig själv och somnade om!
Sedan vaknade jag nyss.. Insåg att jag sovit 12 timmar! Helt sjukt! Alldeless för länge! Men det var jag värd! Verkligen Värd!

Nu ska jag försöka att "Fånga Dagen" innan det är dags att fara mot jobbet! Jipppppiiii!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: