editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

äckel!

Kategori: Allmänt


Våldtäcktsmannen Niklas Eliason är fast
Polisen säger att vi kan gå säkra
Ändå Fortsätter Övergreppen på Kvinnorna här i Örebro!
Skär av snoppen på dom!!!!
Skärp åtminstone lagarna för faaan!!
Det är ju sjukt lamt detta land!!
Skärpning!

Det var länge sen jag bloggade nu..
Har verkligen haft fullt upp!

Och egentligen hinner jag inte blogga nu heller!!
Ska till M-berg med Shanna och käka och kolla på skor Innan jag måste åka till Fellingsbro och hjälpa mamma fixa inför 40årsfesten som är imorrn!!

i onsdags var jag på LR möte direkt efter jobbet! Sjuuukt värt!
MEn fick mkt att tänka på.. Så har sovit som en kratta i flera nätter nu!
Igår Jobbade jag 10-19.. Hoppa i vanliga kläder, åkte till Studion och hämtade skivor Sedan hem till Johan och mica och hälsade på den söta prinsessan Nora!! Såååå underbart vacker! Sötaste bebisen i stan! :D ^^ Kunde man knappast tro:P
HAHAA!! <3<3<3
ne nu måste jag hoppa i lite kläder här... Sen blir det packa!
För sen bor jag i F-bro till Söndag!
Hoppas på hemlagad mat som tack för hjälpen! hihi^^

Puss och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: