editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

you make me wanna ...

Kategori: Allmänt

har nyss haft ett airobicpass här på min håriga matta! hoppat lite i sängen också!! Man blir så taggad av bra musik. Och eftersom att det är sånt förskräckligt väder ute orkade jag inte gå ut och umgås med stormen som min vanliga rutin.. Promenad runt ån blev istället ett hemmagjort träningspass i vardagsrummet(mitt enda rum). Härligt!
Diskberget är borta!
Stank typ Mögel i köket från disk som sägert stått i 3 veckor! Shit vad ÄCKLIG jag har blitt!!
Nu ska jag bädda rent i sängen också. Kanske boka tvättid tills imorrn! Vore ju himlans bra!

Beger mig mot jobbet efter jag tatt mig en låååång härlig dusch..
Sen ska jag nog försöka övertala någon av mina kära vänner att gå på bio med mig:) lite sugen på Due Date.. nån som har sett den som kan ge mig ett omdömme?

Livet leker" ! Nu ska jag ut och Sladda på vägarna!!
ÅH det är så roligt att köra bil! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: