editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Vinterpromenad

Kategori: Allmänt

Gick upp tidigt idag igen och åkte upp med Victor på stan,.
Han gick till skolan och jag gick till torget och väntade på ELIAS!!
Och jag fick äntligen träffa min lilla fina Prins!
Vi gick en lång vinterpromenad. Var och kollade på hans jobb, hans studentkorridor, hans nya lägenhet och hans skola!
Var sååå trevligt att få träffa han igen.
Efter allt för lång tid!
Som tur är kommer han hem till Jul:)

Just nu befinner jag mig här- ...

Det vill säga hemma hos Eira och Victor..
Men dom är i skolan ..
Så jag får lite egentid för mig själv.. Vilket är ganska skönt eftersom att det är det jag är van med! :P
Så jag sitter och Dricker världens godaste Chai Latte från Espresso House och deras sjuuukt goda Scones.. Ska även provsmaka Pepparkaksfilen som jag nyss var och köpte:)

Det är sjukt kallt här..
När man tänker sig skåne så tror man ju typ att det ska vara hawaii!
Men nej..
Det är sjukt kallt!
Men solen skiner iaf:D
Igår när vi var i Malmö så åkte vi tåg..
På ditvägen stannade tåget och stod stilla aslänge vilket dom sa berodde på Väderomständigheterna.. Då börjar man ju undra!! Asså seriöst.. Det är typ 1cm snö här.. Och det Snöade inte ens då! :O Och då sa johanna att de sa lika dant i sommras när tågen var sena.. att det berodde på väderomständigheterna.. Då var det väl för varmt:O
På hemresan från malmö så fick vi stå kvar vid stationen i 10 minuet för att de inte hade någon Lokförare:P
HAAH!!
Seriöst!!:O
Nåväl..
Nu ska jag gå in på SJ och försöka hitta en billig hemresa tills imorron!
Pontus ska hämta mig vid stationen när jag kommer hem! Det ska bli skönt! ^^
Hoppas tåget blir i någorlunda tid imorrn!
Uch, jag vill inte åka hem!!
Kommer sakna alla så mkt!!
Eira träffar jag ju snart igen som tur är.. Hon kommer ju hem över jul..
Men Victor och Oscar!! :(
ÅÅHH!!!
Jag längtar tills jag kommer tillbaka till Lund nästa gång:) hihi ^^

Lite flummbilder från gårdagen! (som ni kanske märker så glömde jag min systemkamera hemma, så det är mobilkameran som gäller) :P
Oscar och Victor
Världens finaste Oscar<3 och jag som ser ut som ett canserbarn..
victor<3
Eira och Victors enormt vackra lyft! HAHA! <3
nej hörrni.. Här blir det inga barn gjorda!
Dax att boka tågbiljett! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: