editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Vi bor i Sverige, vad hade ni förväntat er?

Kategori: Allmänt


Allt är så ljust och fint när det är vinter! Jag bara myyyser och njuuuter!
Åh vad underbart det är!
Man blir lugn i hela kroppen!

Nu blir det duscha, få i sig lite frulle. Sedan åka till Fellingsbro och lämna in Bilen på Service! Kommer bli sjukt svårt att halka över kägglan! Funderar på att ta motorvägen. men vet inte om det blir mkt bättre! jag ska lixom åka 3 mil på as halkig väg för att laga en bil som inte har några bromsar på bakhjulen! låter ju Låvande:P

iaf så blir det ljusparty ikv..
Sen blir det upp astidigt imorrn för att åka med mamma till örebro. Har ju ingen bil. Så får åka med henne typ vid 6 på morgonen. sen hem och sova några timmar innan jag måste ta bussen(!) till jobbet!! fyyyy FAAAN!! :O Helt sinnessjukt! Vet inte hur jag kommer klara det!
Jag har inte åkt buss sen jag fick körkort i april!
Får jag åka på ungdom? jag fyllde 19 i juni? någon som vet? Och jag måste byta buss uppe på stan och massa skit!! ÅH vad jobbigt allting blev nu!!
Cykla pallar man ju inte i detta väder. annars hade jag hellre gjort det!!

Bussarna hoppas jag iaf går i tid då! Fattar inte.. Att människorna i dagens samhälle inte lär sig av sina misstag? Jag menar är det 30-tal eller? Igår ställdes bussturerna in pga av snö!! Vad fan tror dom!? Att vi bor på Bahamas eller? Vi är för fan i SVERIGE! Klart som fan att det kommer SNÖ!! ??

åh vad irriterad jag blir!

Ne, nu ska jag bege mig!
Puss hej! <3

Kommentarer

  • Marika säger:

    Jag har inte åkt buss sedan jag fick körkort i April 1998... det är lääänge sedan! Det var ju innan du föddes typ! ;D

    (Nån gång har jag kanske åkt efter det...)

    2010-11-10 | 15:33:03
  • Louise säger:

    HejHej! :)

    Du måste åka på vuxen om du fyllt nitton, det är fram till den dagen man fyller nitton man får åka på ungdom, sen samma dag som du fyller nitton måste du åka på vuxen :) Dock ska det bli ändring på det nästa år, då ska det bli 20 års dagen istället :P Men tyvärr så är det inte 2011 nu, så det får bli vuxen för dig, men det är väl trevligt att bli klassad som vuxen, inte sant? :)

    2010-11-10 | 17:52:32
    Bloggadress: http://youandmetogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här: