editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

HappyHour

Kategori: Allmänt

havregrynsgröten håller på att tillaga sig själv..
Jag väntar tålmodigt!
Hungrig som en varg såhär på morgonkvisten:P
Ska sedan bege mig ut på en promenad till Ö&B.
För att införskaffa mig det sista av julfixet!
Är BlankFattig . Så jag får de vad jag har råd med..

Längtar så enormt till på Fredag..
Då åker jag till mitt älskade SkåneLand LUND!
ÅÅHH!!
Blir borta i 5 dagar..
Det ska bli så roligt!!
För det första att vara långledig!
Känns som det var ett år sedan jag var ledig såhär länge!
Och sen att komma bort lite!
Miljöombyte!
Det betyder Guld!
Ska bli så roligt att träffa min Älskade Eira. Och Victor.
Och sedan ska jag ju självklart se till att träffa Elias Också!! ^^
ÅÅHH vad längesen man träffade alla trevliga människor där nere!
Sååå KUL! :)

Victor och Eira<3

Elias & Jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: