editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Böda Camping

Kategori: Allmänt

Vaknade upp.
Ingen aning om vad man ska ta sig till när man nu är ledig i 3 dagar! :O
Det är ju helt sjuukt!! Att vara så långledig!
Fick i samma sekund sms av Shanna.
Så drog till henne.
Och ja.. Vi har typ Gjort MAssa idag. Men typ inge viktigt lixom..
JAg har införskaffat mig mitt Vinterförråd av Goda Teer! :D Me like!
Sen har jag skjutsat ShannaPanna till Jobbet!

Nu blir det bara att invänta kvällen.
20.00 på kanal 5 så är min "Halva" Familj Med på TV i Böda Camping! 
Hoppas de inte skämmer ut sig allt för mkt (Vilket de Förmodlingen Gör) .. Spännande!
ikv klockan 20.00 alltså! På Kanal 5! 


Så sjuuuklt nervös över morgondagen också!!
Ska besiktiga Bilen!
Fy fan vad dryyygt!!
Är så nervös över att det typ ska bli körförbud på den!?
Någon Frivillig som vill följa med och Hålla handen?
Skulle lindra min nervositet! 

Nu ska jag laga lite mat och dricka te!
Och STÄDA! 
För inatt spillde jag ut en hel kopp med te på köksgolvet! 
Men jag pallade inte göra nått åt det!
Slängde bara över en handduk på skiten. Så nu är golvet Lagom Kletigt!!
Fy fan!
Palla!!
Städa och blommvattning på Schemat nu!
Tvätta skulle jag givetvis behöva göra också!
Men det finns ju viktigare saker här i livet..

Hellre lite Skit i Hörnet än ett Rent Helvete!  

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Du kan hälsa på Jenny :D

    2010-11-01 | 18:31:02

Kommentera inlägget här: