editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Svennebanansamhälle!

Kategori: Allmänt

det finns minsann hederliga människor här i världen:P
tro det eller ej!
För över en vecka sen tappade ju jag bort mitt medmeraKort på fyllan..
Och jag spärrade det direkt och fick hem ett nytt...
MEn idag serrni! Så kom mitt gamla hem på posten! :)
Det måste ha vart nån hederlig fin människa som la det i en gul Låda någonstanns. Och nu fick jag och mitt älskade kort återförenas en sista gång! :) TACK!

Jag måste sätta ut en anons i tidningen! "Vem befann sig ute bland rännstenarna/Olearys/Harrys förra fredagen och fann ett medmera kort som tillhörde Örebros Fullaste Slutt, Jag vill gärna veta vem du är så att vi kan Gifta oss och skaffa villa, volvo, vovve och 5 Ungar, Bara för att du verkar så fantastiskt Rar.. Om du känner igen dig på beskrivningen, Kontakta EFTERLYST på nummeret 702 00 90 ! " 



Man kommer ingenstanns här i världen som man inte tar plats!
Det är bara så!
Och jag är så TYPISK Svensk så jag blir arg på mig själv. SVENNEBANAN!
"ursäkta att jag stör, Ursäkta att jag finns, ursäkta, ursäkta, URSÄKTA"
Man vill ju lixom inte vara till besvär eller ta upp för mkt av någons dyrbara tid.
Man vill ju inte köra över någon och Synas för mkt!
Man kan inte sticka ut och vara nöjd över sin insatts, för då är man spydig, och dryg!
Och man vill INTE vara en SKRYTMÅNS!
hur svårt kan det vara att säga att man själv ÄR BRA på någonting?
Om någon frågar mig om jag är bra på att sjunga till exempel..
Då kan jag inte Svara "JA, Det är jag faktiskt, Jag är jättebra på att sjunga, och bra på att stå på scen och förmedla känslor." . Nej, det kan man ju inte säga. För det finns ju ALLTID någon annan som är bättre än jag. och alla har ju olika smak.  Och om jag säger att jag är bra på något så får ju folk värsta förväntningarna på mig, och jag får prestationsångest och gör ASDÅLIGT ifrån mig, för att jag börjar tvivla på mig själv.. "Är jag verkligen så bra som jag nyss påpekade att jag var?" ..

Det är klurigt det där!
Jag vill kunna ta för mig mer!
Inte vara rädd för att göra bort mig.
Men det är svårt..
I det svenska sammhället så är det svårt.
Här handlar det på något sett inte om VAD man gör.
Här handlar det mer om HUR man gör..

Ändring på det!
Ja, Tack! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: