editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

svårt att lära gamla hundar att sitta

Kategori: Allmänt

Jag tror att jag var en hund i mitt förra liv!
Ni vet när man lär hundar massa trick. eller lixom säger "ligg" och så ger man hunden godis som beröm!
Jag är lika dan!!
När jag tränar och så!
Då Belönar jag mig själv!
Då tänker jag att "ÅH! Nu har lilla Edit varit så duktig! Nu är hon värd lite Godis, chips eller glass eller pizza eller vad fasen det nu är" .
Jag blir GALEn på mig själv!!
Och som ni vet så är det sjuuukt svårt att lära gamla hundar sitta!
Men nu ska jag ge mig!
Nu ska jag TRÄNA och berömma mig själv med en Banan! :D
hihi!!

BTW Så har det vart en superbra dag på jobbet idag! ME LIKE! :)
Så härligt att stänga med Johannes! Så har man sällskap!
Och sanne såklart!!

Och jag börjar bli så bra på mitt jobb!!
Det gäller att göra sig oundbärlig!!
För nu måste jag få massa jobb!!
Så¨jag har råd att bo i denna vilsna stad! :P
Jag åker vilse hela tiden!
Uch. Kommer ALDRIG lära mig hitta här:P haha
Jag känner mig som en Turist i min egen hemstad! :P

Men nu ska jag kolla slutet på Beck och sova ^^
See you" <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: