editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Such a Mess

Kategori: Allmänt

Idag har jag traskat runt på stan med Min svarta SamettsTights, en rosa tröja och en Grön Skarf!
Hur gick det till, undrar ni?
Och det ska jag säga er att jag inte har en jävlans aning om alls!
Such a Mess!

Glider runt!
Pank som en kloakRåtta!
Igås "lossades" jag glömma plånboken hemma när jag skulle på bio. Så jag blev bjuden!
dagen efter - Vaknade. Sket i Frulle.
Upp på stan.
Blev Bjuden på käk.
Vidare till Shanna på Kaffe!
Glider, Glider!
Henrik bakade sockerkaka som jag inte hann smaka av!
MEn det var en god tanke! 

Nu har jag glidit hem till min röriga lögenhet! 
Uch! 
Vill inte ha nån mer mat idag! 
En måltid om dagen överlever man ju lixom på! 
Mer har jag ju inte råd med! XD
mitt äckliga kök!
 
Det är tillcohmed äckligare i köket än vad det var på min toa när hantverkaren hade vart här och lämnat spår av SNUS på hela toaringen!!
det var fanimej bättre när lägenheten var tom! Inte lika rörigt då;)

Det börjar faktiskt bli en vanesak nu!
Att man är Bloggare!
Har över 60 läsare om dagen:P
Sjukt för att vara jag!
Och när jag möter gamla bekanta som jag inte träffat på länge på säger alltid alla samma sak "Jag läser din blogg ibalnd" .. Hehe.. Börjar bli vardagsmat..
Kan inte fatta vad det är som är så intressant att läsa om mitt meningslösa liv!
Men jag gillart! ;D

Mysigt med Shannas Skrikiga ungar idag!!
HAHA!


Ikv blir det lägga sig tidigt!
För nu är Ledigheten slut! Och jag Öppnar på Jobbet imorrn!! (Kommer knappt ihåg hur man gör)..
För mkt Ledighet gör mig snurrig!!:P


Puss och kram från Edit Engelbrektson! ^^ You Like it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: