editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Sluta vara godisråtta, kom i storlek 38

Kategori: Allmänt

ikv ska jag inte göra en favorit i repris som igår då jag satt och Tjockade i mig Chips till ett av all "sluta vara tjock" program! Nu har jag fettat tillräckligt!;O

Ljuspartyt är precis över! Så trevligt:) Träffa Marie också! ALLTID lika kul ;) ps: Vi ses på Nyår;) hihi^^

Har även umgåtts med min broder! Mycket skratt! ^^ Och mycket musik som vanligt! Jag ska fan anmäla honom till Idol nästa år!! för han är GRYM på att sjunga! ;) Den lilla plutten;)

nu tänkte jag faktiskt glo på premiären av 24 timmar! säkert asdåligt:) Men jag ska ge det en chans! Nu när man är ledig och kan unna sig att glo på skitprogram :P

Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändratas
Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser ja klart



ha en trevlig kväll! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: