editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Skrothög.. Eller?

Kategori: Allmänt

(Den lilla Röda Loppan där är min skrothög som jag älskar väldigt mkt)

Jag är typ så sjuukt frustrerad just nu att jag ringde och skällde ut en vän som jag inte pratat med på över 1 år! HAHA! jävligt kul var det! Och kul att höra hans röst!

Jahapp..
Vill ni höra dommen?

Bilen fick 3 fel..
Och de var INGA småfel!!
Det kommer kosta 7000 att reparera skadorna. Och jag måste ombesiktiga bilen inom 1 månad!!
Skjut mig!!!

Vad fan ska jag göra?
Vart ska jag få de pengarna ifrån.  (Jag har nyss gjort ett Desperat Försök med att skicka in mitt CV till Securitas. Ett till jobb skulle ju inte skada nu efter dessa omständigheter).  

Somlliga tycker att jag ska skrota min lilla fina bil!
Eller åtminstone försöka sälja den..
Jag lär ju inte få mer än ett par tusen för skrothögen..

Men jag pallar fan inte att vara utan bil!
Seriöst!! ?

Behöver er hjälp!
Vad tycker ni att jag ska göra?

Min Älskade lilla röda fina bil!! :(


Varför ser jag så gammal ut? Åldras jag samtidigt som min bil?
Tror jag måste åka och köpa lite Anti-Rynk-Creme!


PS! Med andra ord så funkade inte u-ringningen! *Suck*.

Kommentarer

  • Marika säger:

    Köp ny bil!!!

    2010-11-02 | 17:46:52

Kommentera inlägget här: