editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

skola

Kategori: Allmänt

Sitter på Eiras lektion..

De har bärbara datorer ;) AWESOME! jag snodde till mig en:)
Fin skola det här:)
Fattar inte varför jag inte stog på mig och började här!
Kommer ångra mig hela livet!
Helt sjukt..
Men man lär sig av sina misstag..
Man ska ALDRIG låta någon annan gå före sig själv..

Sista lektionen nu..
Längtar inte tillbaka det misnat till skolan asså!
Uch, Ångesten barja växer inom mig när jag tänker på mitt sista halvår i skolan..
Det var den jobbigaste tiden i hela mitt liv!
All Panik, Ångest, Förväntningar, Måsten..
Allt släppte direkt vid Studenten som var den bästa dagen i mitt liv! 

Så så är det ju alltid, med varje ont ting kommer något gott. Och virse versa!
Men jag skulle aldrig ha purshat mig så långt. 
Det hade inte behövt gå så långt..
Men det blev som en varning.
Och det fick mig att se klart..
Man måste ta hand om sig själv framför andra.
Man måste lyssna på sin kropps signaler.

Och här står jag nu!
Piggare än någonsin (nästan) :P 
Går i rätt riktning iaf:D

Och till våren hoppas jag att jag ska ha tillräckligt med laddade batterier så att jag lyckas söka till några musikalskolor.. 
För det ÄR verkligen detta jag vill hålla på med..
Bara tanken på att inte få sätta upp någon mer föreställning eller ha någon mer produktion kväver mig!
Jag vill!
Och jag vet att jag kan..
 
Eira sitter bredvid mig nu och letar fakta om flyktingar.
Kul tema när dom har en Sverigedemokrat i klassen.. haha..
Victor ligger hemma och är "sjuk" stackaren.. :P
Nej..
Inte det minsta synd om han.. ¨
Men jag minns själv hur det var.. 
Det gällde att prioritera!
Prioritera, prioritera! 
så man väljer bort "onödiga" lektioner för att hinna med att göra de mer viktiga uppgifterna.. 
Så var det..

Jag gillar inte att prioritera!
Och jag är inte det minsta bar på det heller!
Det är nog så med mig.. 
Det är nog så med många.. 
Att det man tycker är svårt. Det är på något sett tråkigt..
Så är jag!
Och inget tålamod har jag heller så att jag kan lära mig saker!

Nu ska jag hjälpa Eira med plugget!
Sen får "vi" sluta för dagen! :D 

Sjukt trött efter att ha gått upp vid ottan (halv 8) 2 dagar i rad! 
 Vill hem och sova!
:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: