editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Sj Suger!

Kategori: Allmänt

ÅÅHH!! Igentligen så borde man bojkotta hela jävla SJ!
Hur hade de tänkt att människor ska bli miljösmarta när det är SVINDYRT att åka tåg!
Hade utan tvekan tatt bilen om det inte hade vart vinterväglag!
sjukt mkt biligare!

Satt och väntade på att sista minutenbiljetterna skulle släppas.
Och sen visade det sig att man var tvungen att köpa den enda biljetten som fanns kvar till ordinarie pris.
Det vill säja 677:- ENKEL resa!!
Sjuuukt!
Fan asså!

Har verkligen inte råd igentligen!
Men men!
MÅSTE få träffa min Bästa Eira!
Saknar Henne massvis!
Och det ska bli bäst att bo hos henne Och Victor :)
WIIIHOOOW;)
Awesome!

Håller på och packar lite..
Har hämtat en Resväska hemma hos Shanna som jag fick låna:)
Pytteliten är den. men den har hjul, så det underlättar;)

Nu ska jag snart iväg till Friskis & Svettis och träna Andra Passet för dagen..
För sen blir det uppehåll i tränandet i några dagar.. Eftersom att jag åker till Skånelandet:)

:)

Blev väldigt många "glada gubbar" i detta inlägg såg jag nu;)
Men  det är väl bara bra antar jag:)
hihi^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: