editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

SÅ JÄVLA PISSED OFF!

Kategori: Allmänt

ASSÅ FY FAN VAD JAG ÄR ARG NU!!! GE MIG EN PISTOL OCH JAG SKJUTER DIG!!
BEFINNER MIG FORTFARANDE PÅ ÖREBROS RESECENTRUM!

mitt tåg till mjölby var ungefär 1 timma försenad..
Fine tänkte jag.. kunde ju vart värre...
Sen heltplötsligt så ropar de ut något i högtalarna om att det tåget är INSTÄLLT och man ska hoppa på ett annat tåg.. SOM REDAN HADE AVGÅTT visade det sig!!

Asså seriöst!!
Nu har vi stått i en timma och pratat med hon på sj som försökt ringa till tågkompaniet och fia det här!
Vi är över 30 PERSONER som ska till typ Malmö, Lund, Köpenhamn osv..
Vi ska ta ett tåg som går nu om en halv timma.. OM det är i tid. Och sedan hoppa av i Mjölby därde ska ordna med eventuella Tåg, Bussar eller Taxi vidare dit man ska!!!
Fyy faaan!!
Jag har inte betalat 700Spänn för att åka BUSS till Fucking andra änden av SVERIGE!!
Då hade jag ju för fan kunnat ta bilen!!
Funderar skarpt på att skita i det..
Men när jag ringde till Eira och hörde hennes vackra röst så insåg jag verkligen att jag MÅSTE få träffa henne!!

Så nu sitter jag och Gillar läget och håller tummarna för att jag ska komma fram till Lund innan år 2011.. Får väl räkna med att det tar tills 12 inatt iaf!! FY FAN!

Vad är det för Fucking Fel på SJ!
Statens Järnvägar!
Kan de Lära sig handskas med lite snö eller!?
Varför i helvet stannar hela världen upp så fort det kommer några snöflingor!!
Vi bor för fan i de kallaste delarna av världen!! COME ON!!

Till råga på allt sitter en tjej bredvid mig och äter korv!!
Det stiiiinker fett äckligt!! :(

Just nu gillar jag inte tillvaron!
Förlåt om jag klagar över I-Landsproblem!
Men detta är oacceptabelt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: