editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Plötsligt händer det

Kategori: Allmänt

Jag har fått en otroligt dålig vana!
vi kan kalla det för Ovana!
När jag får dåligt med pengar så köper jag ofta Lotter!
För att jag lixom hoppas på att vinna typ en miljon!!
Jag har ju själv fått lösa in kunder som vunnit 10.000 tre gånger!
två gånger på triss och en gång på en Tianlott!
Så möjligheten finns ju!!
Men det är lite fel att prioritera Lottköp när man knappt har råd att betala hyran!!
AJJABAJJA!!

Nu ska jag äta min älskade havregrynsgröt till Frulle!
Sen ska jag börja packa!
Har börjat lite igår redan.
Men det är så sjuuukt svårt att veta vad man ska ha med sig när man ska vara borta 5 dagar!
Är det ens snö nere i Lund lixom?
Jo men det är det!
Täkte ta med mig två par skor iaf.
Converse och mina boots. .
Och där var resväskan full...
Fan asså!!
Det var en aning enklare när jag och Johanna Bilade ner förra gången!
Då var det bara att packa ner ALLT man trodde sig behöva.. Vi hade hela Bilen full med grejer..
För att inte tala om när hon och jag åkte till Teneriffa!!
Och vi hade med oss typ 7par skor var (JAG SKÄMTAR INTE) Och vi fick Betala Övervikt på DITresan!! Det är ju helt sjukt:P

nåväl..
tror jag åker i lite mjukiskläder iaf:) Så jobbigt att sitta med typ Jeans på tåget i typ 5 timmar..
Tur att jag har lite filmer och skit på datan som kan underlätta resan..

Ne hörrni..
Här blir det inga barn gjorda!
Dags att sätta fart!
:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: