editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Pank = Smart

Kategori: Allmänt

´Jag är ju bara FÖÖÖÖR smart asså!!
Men så är det när man är Fattig!
Då får man hitta på smarta sätt att få in så mkt pengar som möjligt!!
Tänkte förklara hur ni kan få mest pengar av att panta!!
Nu när inte 50öringarna finns längre lixom!  så avrundas ju varje 50öre uppåt! :)


Smart va? ^^


Fick nyss sjukaste tlfsamtalet..
Och jag kände sååå VÄL igen Rösten!! Men kommer fan inte på vem det var:P
Snackade om nån jävla Kraft:O
Fattade ingenting!!
Nåväl..
Kul kul..

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Hahahahaha, tack för tipset Johanna:D Det ska jag använda mig av.



    Neej, du behöver inte bjuda tillbaka! Alltså, jag bjöd ju dig för att jag ville gå ut och äta med dig och för att du hade fixat betygen. Det var ju typ samma dag, eller dagen efter som betygen var satta :) Så du behöver inte bjuda ;)

    2010-11-04 | 11:43:40
    Bloggadress: http://jempan.se
  • youknowwho säger:

    du är så smart Editjohanna!

    2010-11-04 | 19:50:05
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: