editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

over and out

Kategori: Allmänt

har nyss tryckt i mig min dagliga ranson av havregrynsgröt. :) Muuummma!
Nu håller jag på att tvättar.. Proppade i Två PROPPFULLA maskiner! Hoppas inget färgar av sig..
Mest orolig för min fina vita AC/DC tröja:S tvättar den med en blå tröja och ett rött lakan.. Hoppas det inte färgar av sig.. :S
Nu beger jag mig mot Friskis och Svettis och skakar loss lite fett!  HÄRLIGT! 
Sen blir det återgå till tvättningen. Och laga lite mat. Och sedan beger jag mig och besikigar bilen om jag hinner inna det är dags att jobba! (Y)  

Over and Out!

Kommentarer

  • Tant Marika säger:

    Men du, man tvättar inte vittvätt med kulörtvätt, då blir det inte vitt längre...!

    2010-11-22 | 13:14:31

Kommentera inlägget här: