editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Nu är jag färdig med julstöket!

Kategori: Allmänt

Vart och besiktiga bilen igen!
Och nu gick den äntligen igenom! :) hih^^
Fick till och med beröm för att det var så bra och snyggt gjort!

Nu har jag även fixat klart det sista här hemma:)
Min fina adventsljusstalke! (lite skeptisk till rosetterna, får se om jag kanske tar bort dem) Valde mellan valnötter eller polkagrisar.. Fick bli valnötter;)

Istället för en ljusstake så älskar jag detta Glasrör som jag bara lagt i en ljusslinga och julgranskulor i:)

Och mina fina pepparkaksgubbar hänger i dörröppningen:)
Nu fattas det bara appelseiner med torkade nejlikor i:)

Och min fina elvis inne på badrummet fick också bli lite julfin:)

Nu ska jag laga lite mat och sedan bege mig mot jobbet:)
Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: