editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Min kärleksaffär

Kategori: Allmänt

Tillbaks på ett bananskal klar med mina avtal
Letar efter ord försöker formulera bra svar
Solen skiner idag det är vad jag sprider ut
Jag gått genom eld finns inte en storm som jag ridit ut
Så många platser på jorden jag vill hinna med o se
Sitter fast vid skrivbordet men vill hinna me de me

Hur jag än mår idag
Så står jag kvar
Har aldrig ramlat av
För jag är fast i det här min egen kärleksaffär

Kan bara glida med det rinner av mig som vatten
Jag vet vad dom sagt vill inte ändra debatten
Jag är för gammal för sån skit har lämnat ett långt krig
Trött på konflikterna jag pallar inte en gång till

Hur jag än mår idag
Så står jag kvar
Har aldrig ramlat av
För jag är fast i det här min egen kärleksaffär


Jag är trött på bitterheten vill va lycklig andas ut
Stolt kasta in handuken säga tack och vandra ut
ser tillbaks på alla vägar som jag vandrat i mitt liv
Kanske sladdat av nån gång men aldrig tappat mitt driv

Hur jag än mår idag
Så står jag kvar
Har aldrig ramlat av
För jag är fast i det här min egen kärleksaffär

Kommentarer


Kommentera inlägget här: