editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Måndag var det ja!

Kategori: Allmänt

Vaknade för inte så länge sen..
Har sovit dåligt igen.
Men har nog iaf fått tillbaka de sömnlösa timmarna från igår natt!
har precis duschat, och sitter och myser med en kopp te.
Min höft verkar ha läkt, (Peppar, peppar!) Däremot så har jag fortfarande förskräckligt ont i armen!

Ett välbehövligt telefonsamtal med Shanna.. <3
nu blir det göra mig iordning och sedan dumpa lite grejer hos min Älskade Fru Slutt. Sedan Upp på stan och Träffa min fina Sofia! var föör länge sen! <3 ska bli så trevligt!

Behöver verkligen städa här hemma!
och TVÄÄÄÄTTA!!
fan asså vad jag verkligen behöver tvätta!! :O
får väl ta det imorrn när man är helt ledig! får även passa på att besiktiga bilen då också! :)

Sugen på en lyxig kväll med dyr resturang och mysig bio med min  käraste! får se hur det blir med den saken! Hoppas jag får min vilja igenom! ^^ man får ju passa på nu när lönen kommit:P
hihi^^

Puss hej! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: