editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

lycklig

Kategori: Allmänt

Fick nyss ett sånt fantastiskt telefonsamtal av en person som betyder så obeskrivligt mkt för mig!
Denna person är en person som jag känt i många år.
Men man kan säga att våran relation varit ganska anorlunda på senaste tiden!
Det känns så sjukt att komma bort från varanda på ett sådan sätt.
Och våran vänskap blev tvungen att gå under jorden!
Men jag älskar dig så min kära vän.
Och det plågar mig så hårt att inte kunna vara nära dig på det sättet jag vill!
Jag saknar dig!
Du vet vem du är! <3

Jag lever som under jorden!
Bakom en fasad !
Bakom ångest och bakom stängda dörrar.
Rädd för att jag ska säga fel saker!
Rädd för att få tillbaka av min egen dummhet.
Min uppriktighet och ärlighet.
Ständigt plågad av alla minnen och av alla "om" .
"Om" det inte hade hänt. "Om" jag inte hade sagt eller gjort så. "OM" . OM!

Har svårt för att släppa in solljus. Svårt att ta emot av strålarna som tränger sig in genom det stängda fönsteret! Vill Skrika rakt ut av Lycka! Öppna upp och släppa in! Varför går det inte?
Varför är det så svart att tillåta sig själv att vara lycklig ibland!
 Enbart Lycklig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: