editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Länstrafiken är den sämsta skiten!

Kategori: Allmänt

varför kan inte folk lära sig av sinna mistag?
Jag har inte åkt buss på över ett halvår!
Och idag skulle jag göra det!
"åh vad skönt tänkte jag.. Slippa sätta mig i en kall bil, skrapa rutor och halka runt på vägarna!" Men min åsikt skulle snart ändras!

Bussen var sen. Så jag missade bussen som jag skulle byta till uppe på stan. Ochb som tur är hade jag åkt med en extra tidig buss "UTIFALL" bussen skulle krångla.. Så jag tänkte att jag skulle hinna även om jag väntar på nästa buss! Men även den var 10 minuter för sen! Så jag kom För sent till mitt jobb!!

Asså jag fattar inte!!
Hur länge ska detta pågå?
SERIÖST?
det har vart såhär hur länge som helst!
Varför ändrar dom inte tidtabellerna? varför kan inte bussChaufförer sköta sitt jobb som alla andra? Och dom som kontaktar Länstrafiken när det blivit något fel så får dom typ 20:- att åka buss för som kompesation! Jag vill inte ha de där 20kronerna! Jag vill FÖR I HELVETE att de ska Förbättra skiten! Så att man kommer i tid till jobbet!

Hur hade de tänkt sig att utveckla kollektivtrafiken och gynna miljön när den är som den är?
Jag tänker INTE åka buss!! Åh jag blir så arg!!


jag tänkte iaf inte sätta mig på en buss hem från jobbet!! ALDRIG!! Jag tvingade Mattias att köra hem mig;) hihih^^
Härligt!
Tack så mkt:) <3


nu ska jag dricka te och få i mig nått att äta!
Kollar på 1:an, programmet om SD (y) .. Intressant!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: