editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Kungligt!

Kategori: Allmänt

nu går det utför!
Nyss hemmkommen från jobbet som vanligt.. 11 timmarspass tar på krafterna! Men jag har ju vart med om längre arbetspass!
Fick nyss påhällsning av Mattias! Trevligt:)
Nu blir det tillbringa kvällen framför Tv:n faktiskt!
googlar alla svaren till postkods lotteriet (min favorit sysselsättning). Sen blir det "så mycket bättre" Som är så sjuuukt bra så jag sitter med tårfyllda ögon varje avsnitt! :D

En ny våldtäkt inatt!
Förvånad? NEJ!
Annu en hemsk exident på jobbet som fick mig att typ vilja gråta floder i Jerrys famn! ÅHH ! Jag blir så ledsen, arg och frustrerad! Så sjukt besviken på alla dessa snattare som man tycker så mkt om!


Jag kom idag på mig själv att tänka att Kungen är jävligt Cool !
Jag gillar att vi har denna kung OM nu allt som står i boken är sant!
Fasen vad det pratas om den där Skandalboken!
Jag hoppas verkligen att kungen har vart sådär Cool en gång i tiden!

Samtidigt kommer jag på mig själv att tänka Att den Bittra sanningen faktiskt är sådan att om Drottning Silvia skulle gjort något liknande så skulle jag inte gilla det över huvud taget!

Och visst är det väl så!
En man blir till Konung om han Festat loss med "kaffeflickor" , medan en Kvinna blir Slampa om hon haft roligt med några män!
Då blir hon en Respektlös mor, En hora och HATAD av hela svenskafolket!

Konstigt det där!
Jag gillar det inte alls!

Hoppas ni får en trevlig Lördagskväll! <3

Kommentarer

  • Marika säger:

    Haha.. tanken på att Drottning Silvia skulle ha kunnat vara en "slampa" gillar jag, hon skulle ha blivit fan så mycket coolare i mina ögon! Tänk själv, lite som Paris Hilton!

    Kungen verkar vara som karlar är mest, ett otroget kräk! Fast jag tycker också att han blev lite mer spännande... Skumt...? Ha en fortsatt trevlig kväll, ses kanske i morgon... Kram!

    2010-11-06 | 20:50:01

Kommentera inlägget här: