editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

kul kul..

Kategori: Allmänt

Okej okej..
Visst är jag Blond! Men jag är Inte dum för det!
Eller är jag det? :S
Sitter och läser lite roliga historier för att lätta upp stämningen här i min ensamhet!
Men när det dök upp en "Rolig" Historia som jag verkligen inte fattar, då tappade jag suget totalt!
Har nu läst den typ 10 gånger. (till och med bak och fram) För att fatta vad det är för Vits med den!
Men den har ju verkligen INGEN poäng?
Eller kan någon Snälla Förklara vad som är så roligt med den? För jag fattar inte!

"-Du ser bekymmrad ut?
-Ja, jag var på fest igår. För Larssons del slutade det så olyckligt att vi fick bära hem honom till sängen. Vi smög så tyst att hans fru inte vaknade."

Sämsta Roliga historian jag hört!! :O

Fattar ni vad som är så roligt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: