editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

jag vet nog allt vad ordning och reda betyder!

Kategori: Allmänt


Jo jag vet visst vad ordning och reda betyder.
Om man slår upp det i ett lexikon så står det:
Ordning: Naturligt eller skapat System
Reda: annat ord för Ordning

Sedär. Då var det uträtt!
Och eftersom att Ordning i själva verket inte har nått med "INTE STÖKIGT" att göra så tycker inte jag att ni ska se ner på mig!
För detta (se bilden) är faktiskt ett naturligt, skapat system hos mig! Jag tycker att det ser hemtrevligt ut! :)
Gillar min gröt där mitt i röran med sylt på! man blir lixom sugen på att ta de där tampongpaketen (till vänster i bild) och tömma ut dem i gröten så att mjölken och sylten sugs upp! Eller ta alla mina räkningar som är där och typ elda upp dem över något av alla doftljusen! ÅH! Det vore en härlig känsla!

Nu har jag iaf bokat tvättid. Lyckades hitta 1 tid astidigt på morgonen på måndag! Men jag var såå grymt tvungen att ta den tiden! För nu är det KRISMÖTE bland mina underkläder! ^^

Ska bädda rent i sängen och faktiskt städa lite här hemma. För sen blir det julpyssla lite och fixa fint nångång i veckan.. Måste bara hem till min mor och hämta mina julsaker från vinden! Tur att jag har bott hemmifrån så länge att jag har mina saker på min egen vind lixom:P eh! inte så noga.. Har asmkt kläder kvar hos mamma också! Men trots att jag har en hel Walk in Closet så fååår jag verkligen inte plats! Helt sjukt! Men jag lyckas lixom inte slänga skiten heller! Det kan ju lixom bli mordent igen.:P eller?

Nåväl!
Nu ska jag få tummen ur röven och göra lite nytta här hemma!
Storstäda med STORA bokstäver! och till det.. BRA musik och en kopp med ÄppelGlögg! (har fått superfina glöggkoppar av mamma, med skedar och russin och manel-fat)... Jul jul. stråååålande juuuuul! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: