editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag sover inte, Jag vilar bara ögonen!

Kategori: Allmänt


Det sista någon sa till mig när jag gick från jobbet idag var " Ta med dig Hjärnan på Mötet imorrn" .
Och ja, det är sant!!
Det är något jag behöver jobba på!
För SHIT vad sjukt efter jag har varit idag!
Det blir så när man är ledig för länge..
Jag har lixom inte vart helt i Synk lixom!
Ni vet när man kollar på en film på tv. Och sen rör sig läpparna på fersonen som pratar för sakta. Men ljudet är som vanligt..
Så har jag varit..
Pratat på som fan without any sense!


Om jag säger såhär. - " Tänk på VAD SOM HELST, förutom en SVART KATT" . Vad tänker du på då?
En svart katt, såklart!
Är det inte märkligt!
Precis så är det när jag inte kan somna!
Då har någon filosofisk person (möjligtvis någon av mina föräldrar) lärt mig att man ska försöka tänka på annat. Man ska Lixom INTE tänka på att man INTE KAN SOVA!
Men hur jävla lätt är det lixom?
Det gör det ju bara ännu svårare!

Det är som när det sitter en skylt "RÖR EJ, NyMålat!" Då vill man ju mer än ALLT annat röra vid det, och se om det verkligen Är nymålat.
JA, så där ligger man i sängen och vrider och vänder sig och tänker på att man inte borde tänka på det man tänker på! Och klockan tickar. Och man Börjar räkna på hur många timmar man kan sova innan man ska upp nästa morgon. Och man ställer om väckarklockan. Vrider fram den någon minut så att man får lite extra skönhetssömn.. Vrider och vänder sig. Och vrider sedan tillbaka väckarklockans tid till sitt ursprung för att man inser att man inte kommer hinna om man går upp 2 minuter senare.. Och någonstanns där. Bland allt tänkande så somnar man.. Och vaknar av att väckarklockan ringer Alldeless FÖR tidigt!

Jag Måste köpa Nya underkläder!
För alla mina är i Tvätten!
Och jag orkar inte boka tvättstugan!

Kommentarer

  • maja säger:

    Haha, känner igen det där tvättstugesyndromet:)

    2010-11-04 | 15:56:09
    Bloggadress: http://maja1983.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hehehe. Jag ligger varjje kväll och räknar ut hur många timmar jag får sova.

    2010-11-04 | 17:49:54
  • jonna säger:

    åh,h, vad är det för smartis.

    2010-11-04 | 17:54:27
  • youknowwho säger:

    så underbart! :) dagens skratt!

    2010-11-04 | 19:51:00
    Bloggadress: http://http://[email protected]

Kommentera inlägget här: