editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag skulle inte klaga

Kategori: Allmänt

Med denna man, naken i lägenheten, med ett kockförkläde och stekspade i handen så skulle jag inte klaga det minsta!
(fråga mig inte varför jag vill att han ska ha förkläde, det kändes bara som en sexig bild). Okej! Nu ska vi inte gå in närmre på mina sexuella fantasier här! Men jag menar! Denna man skulle ju typ vara Görsexig oavsett vad han hade på sig! Helst får han ju va helt naken! Och jag ska dra upp persiennerna i lägenheten så att varenda människa kan se in och säga "Shit vad coolt! Lyckost Joel Kinnaman som får umgås med EditJohanna" .¨

Shit asså!! KÄRLEK!

helt slut efter en sjukt lång, kall och blöt promenad!
Sjukt slaskigt ute! Kändes som om man inte kom någonstanns. Man halkade typ en halv meter bakåt i varje steg! :P Nåväl.
Nu ska jag diska lite innan jag ska bege mig mot jobbet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: