editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

jag hoppar och trampar på ditt hjärta

Kategori: Allmänt

Funderar på om man ska göra något vettigt av sin lediga Lördag. Typ söka jobb eller något sådant. Känner att jag kommer behöva ett jobb till nu efter årsskiftet. Man vet ju lixom aldrig hur mkt tider man får på Coop. Det kommer ju in så många nya nötter som är billigare arbetskraft som får en del tider.. Känner att panikångesten börjar tränga sig fram.. Kommer jag klara av hyran, bilen, facket, mat, och allt som har med räkningar att göra.? uch, vill inte tänka på det!
Jag skulle vilja jobba på SF tror jag :) Tror det skulle passa mig, eftersom att jag är så sjukt biogalen:)
Måste även få ihop några LRpartyn så jag tjänar lite pengar där egenom!

Jag har ju skickat in mitt CV till Securitas för någon vecka sen också! De hade inte så många lediga tjänster. MEn värt ett försök:)
Och nu är det ju bara typ 1½år kvar tills jag kan söka Flygvärdinneutbildning! Wohoow! Det går framåt! (känns dock som evigheter kvar tills dess) . .


springer mot strömmen måste fånga dagen, få bra kondition så jag kan fånga dagen. Inte bli skjutsad på Cykel, måste följa lagen, köper nya jympadojjer så jag kan fånga dagen.


sprider kärlek på en gata med för mycket ensamhet
sätt på hörlurarna
du slipper skrik
men vad vet jag om ensamhet
så jag
hoppar och trampar på ditt hjärta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: