editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag Duschar varje dag!

Kategori: Allmänt

Såhär är det!
Jag minns inte ens när jag duschade mitt hår senats:O
Förut var jag verkligen TVUNGEN att tvätta håret Varje dag pga av att det blev flottigt och Äckligt Direkt!!
Nu kan jag fan klara mig en vecka utan att tvätta håret. Vilket har resulterat till att mitt hår har blivit Sjukt Mkt Tjockare och Jag har TUSEN gånger så mkt Volym! :D
Det är Awesome!

Och nu är ju inte eran Första Tanke att (Uch, vad äcklig hon är.. Jävla Skabb, inte tvätta håret på en vecka).
Nej! Eran första tanke är ju! (WOOOOOW! Den där tjejen är min idol! Hur Gör hon?)
Men jag ska berätta hemligheten! :D
TREsammé shampoo och balsam! Och.... Klippotekets TorrShampoo!! Typ det bästa som hänt mig! :D

Nu ska jag gå och duscha!
Puss hej! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: