editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Idag vill man inte vara jag

Kategori: Allmänt

vem fan är det där Måtta och varför måste jag dricka med honom?

Ja hörrni.. vad ska man säga.. man har sagt det förut, och man kommer att säga det igen -"Jag ska aldrig mer dricka alkohol"!
jag lyckades drickan så jävla mkt att jag till och med hade blitt bakfull om jag drack så mkt vatten!
VAAAARFÖÖÖÖÖÖR?
kan någon ´banka in lite vett i skallen på mig?

sjuuukt trevlig kväll iaf (det jag kommer ihåg av den).
förfest hemma hos Helena med Shanna och Sanne:) superkul verkligen:)
sen taxi upp på stan. Olearys! Och sen kom Vääääärldens snällaste Mathias och hämtade och körde hem mig<3

Den sista bilden är sjukt heeeet!! HAHHAHAHAH!!
nu blir det att spy lite, ta en kall dusch! och gå en lååång promenad i regnet för att hämta bilen som står hemma hos Helena!
Det sista ljög jag visst om!
för jag behöver inte gå!! och jag känner mig inte i nyktert tillstånd att köra bil! Så Jerry är ju en riktig Pärla och svänger förbi Wadköping och hämtar upp mig så får jag skjuts till jobbet istället!! så tar Helena min bil till jobbet, så kör jag den hem sen när jag slutar! ;) Sjuuukt snälla alla är mot mig;) Jag har nog kommit på en sak jag är bra på!! Få Karlar att göra allt jag ber om! Jag behöver lixom inte ens tjata! haha^^ asnice! Men nu ska jag sluta vara en snyltare! För jag gillar inte Snyltare!! 

Jag är så otroligt lyckligt lottad!! Jag är omringad av Sånna Fantastiska vänner!! Jag saknar ord för hur enormt lycklig jag är! Jag får så mkt Kärlek! åh jag blir så rörd! <3

Ne, nu är det dags att bli av med spåren från fylledramat och fixa till sig inför ett 6timmars arbetspass! GÖTT"!
puss hej:)
 

Kommentarer

  • Marika säger:

    Det kostar att ligga på topp!

    Jag var på Ladies night i går... på ett lite annorlunda vis, men jag var där och jag såg BROLLE... jag kunde nästan ta på honom!



    Hoppas du mår bättre i dag!

    2010-11-14 | 12:47:29

Kommentera inlägget här: